Annyeonghaseyo. Hehe secara tetiba tekeluar perkataan korea. Kisah hari ini ialah kisah lelaki belari. Kalau korea fans mesti tahu apa itu Running Man, tapi kalau bukan fans memang tertanya-tanya ada apa dengan lelaki berlari?. Untuk pegetahuan korang, Running Man adalah variety show paling popular di korea. Memang daebak cite Running Man ni. Siapa yang tengok Running Man pasti gelak, kalau tak gelak sila berjumpa dengan doktor pakir sakit jiwa yer :P.

Bagaimana Cik Miela boleh terjebak dengan Running Man?. Of course la copy cite dari kawan-kawan. Dan bila dah terjebak, kalau tak sabar nak dapat episode Running Man yang baru, mesti download kat Kshow.net. Sekarang nie pun sudah ada 84 koleksi cite Running Man yang dikumpul. Ok, for info Running Man ada 7 orang ahli. Dulu sebenarnya ada 9 orang. Tapi Lizzy dan Song Jong ki oppa [My BF,haha] dah keluar dari Running Man sebab sibuk dengan kerja masing-masing. Dan inilah 7 orang ahli Running Man masih kekal:

Atas: Kim Jong Kok, Yoo Jae Suk, Gary

Tengah: Jin Suk Jin, Lee Kwang Soo, Song Ji ho

Bawah: Lizzy, Song Jong Ki, Haha


Yu Jae-suk: Merupakan Main Mc dalam Running Man. Dikenali sebagai Yu-ruce Willis, Yu-mes Bond dan Grasshopper. Yoo Jae Suk sangat daebak pada episode 91, kerana dia telah berjaya eliminate semua ahli running dengan mengunakan pistol air buat kali kedua setelah pada episode 38 dia berjaya eliminate ahli Running Man dengan cara yang sama.

Yoo Jae Suk ni ada iras-iras dengan my exclassmate.


Kim Jong Kok: Ahli Running Man paling kuat dikenali sebagai Sparta Kok,Commender dan Tiger. Ini kerana KJK sangat cekap menangkap peserta Running Man yang lain. Terbukti pada episode 19, dengan senang-senang je dia berjaya tangkap semua ahli Running Man. Tapi bila orang sebut Yoon Eun-hye, muka KJK jadi merah tetiba,hahaha.


Ji Suk Jin: Big Nose Hyung antara perserta paling lemah dalam Running Man. Orang first selalu ditangkap tak lain tak bukan Ji Suk Jin. Namun, dalam episode 79 Jin Suk Jin telah berjaya menunjukan kehebatannya sebagai main character dalam episode Sherlock Holmes walaupun fail ditangkap oleh Kim Jong Kok dan Sing Ji Ho.


Haha: Dikenali sebgai Haroro sempena kartun favouritenya Pororo. Selalu kalau jumpa mana-mana guest perempuan yang cantik, pasti sebut Saranghae. Haha paling best dalam episode 87. Dalam episode tu dia merupakan hero dan Han Ga In heroin. Ha Ga In tercari-cari siapakah first love masa kecil dan Harorolah orangnya.

Haroro


Song Ji Ho: Merupakan ahli Running Men perempuan dikenali sebagai ace kerana kecekapan dia sebagai penangkap setaraf dengan Kim Jong Kok. Terbukti dalam episode 21, Song Ji Ho bersama Kim Jong Kok menangkap ahli-ahli Running Man dengan jayanya. Song Ji Hyo juga dikenali sebagai Miss Mong kerana keblurannya.


Gary: Sangat mudah ditipu oleh pihak lawan. Namun naive Gary juga pernah menang dua kali dalam special race dan berjaya merangkul gelaran 1th & 2th generation strogest Running Man. Pada episode 74 Garry berjaya dalam special race dan sebagai hadiahnya Gary dapat trip to Europe.


Lee Kwang So: Kwang-vatar dan Giraffe merupakan gelaran buat Kwang So.Selalu dibulI oleh ahli Running Man yang lain mungkin sebab dia paling muda kot dalam Running Man. Paling daebak Kwang Soo pernah lakukan dalam episode Running Man ialah episode 92. Kwang Soo battle dengan Haha. Dan Kwang Soo menang sekali gus mengubah sebagai gelaran perseta Running Man paling lemah dan gelaran tersebut berpindah kepada Haha.

Hesem kan Kwang Soo?hehe


Huh penat cerita kat korang tentang Running Man. Berperah otak dibuatnya untuk menulis entri nie. Semoga korang terhibur dengan entri ni


Nota tapak kaki: Bilalah Running Man nak datang ke Malaysia.

0 Comments