Minggu orentasi yang padat

Salam. Hari ni Cik Miela nak taip entri ringkas-ringkas punya. Nak cepat, yelah esok nak balik matrik. Kol sepuluh setangah kena ada dalam bas. Balik nie pun sebab ada benda nak dibereskan. By the way, minggu orentasi sangat-sang…

Sebelum pergi Matrik

Excited dan sedih pun ada dalam perasaan sekarang nie. Ketika Cik Miela menulis entri nie, baju-baju dah siap packing lebih kurang 5% je persiapan perlu disiapkan sebelum pergi ke belajar balik. Sebut pasal belajar balik, hehe …

Disneyland di Malaysia

Hehe semalam dapat story bahawa tak lama lagi Disneyland kan di bina di tempat negeriku iaitu Perak. Wow tak sangka, selama nie kecik-kecik berangan nak pergi Disneyland. Akhirnya tak payah nak kumpul duit nak pergi luar negara …