Sunday, February 05, 2012

Tutorial: Cara berchat rakan lebih daripada seorang

Salam readers. Cik Miela kali nie rajin nak jadi cikgu malam-malam buta nie. Ok kita tak mau buang masa kan, erm selalunya kalau kita nak chat ramai-ramai pun mesti kat dalam group je kan?. Tapi kali nie lain pulak, kita boleh chat berapa orang kita 3 4 5 ke 20 orang. Ikut suka korang lar. Nak tau caranya, meh kita belajar bersama Cikgu cik miela.


1.Mula-mula kita go to chat kat salah seorang yang kita nak chat. Rujuk gambar. Lepas tu klik je dekat icon seting (sebelah tanda x). Klik add firend to chat.


2.So korang taip lar nama orang yang kita nak add masuk chat kita. Letak la beberapa orang korang nak chat. Tu baru meriah skit bila chat,hehe.



3.Dan jadi seperti di bawah ni. Sekian tutorial cik miela kali nie. Kalau tak paham jangan segan-segan nak tanya yer.




1 comment: