Selalu kalau kita dengar tentang donut, jenama terkenal seperti Big Apple  dan Dunkin Donut. Tapi jarang-jarang orang tempatan buat kedai variasi donut macam Big Apple dan Dunkin Donut. Baru-baru singgah makan dekat Nash Bistro. Jadi masa nak bayar nampak macam-macam jenis donut yang tersusun. Rambang mata kot.



Untuk yang belum tahu Nash Bistro asalnya nama Nash Donut. Dia dimiliki oleh Nasi Kandar Nashmir Sdn Bhd. Nash Bistro menawarkan  tempat makan dengan suasana yang selesa dan pelbagai menu makanan seperti nasi arab, makanan goreng-goreng dan wastern. Desert kek dan donut pun ada. Apa-apa pun I memang tetarik dekat bahagian donut tu. Jom cuci mata tengok gambar donut dibawah








Harga donut agak berpatutan. Dah repeat dua kali, tanda sedap lah kan. Hari tu hat 12 pcs bawak balik kat anak buah. Depa makan pun lincin je. Ada flovour strawberry, coklat dan cheese boleh korang pilih. Kalau datang bandar perda jangan lupa singgah Nash Bistro okay.

3 Comments

  1. wahhh bagosnya.. mcm big apple dh tgok donut2 tu..
    hrga pon ok..

    ReplyDelete
  2. Saya suka Sizzling Chicken Chop di nash bistro, yang dilengkapi dengan keju Mozarella yang meleleh. Anda akan menikmati potongan ayam panas yang memiliki tarikan keju yang epik. Yum. Ada juga beberapa sayuran hijau sebagai pendamping untuk menyeimbangkan makanan.

    ReplyDelete