Saturday, May 28, 2011

Ending cinta melody

Mungkin korang tahu dan mungkin juga korang tak tahu bahawa ending cinta melody yang melody tidak akan bersama dengan elang. Bukan sebab mereka adik-beradik tetapi melody lebih cintakkan raffi. Ok jom baca sinopsis cinta melody episode akhir iatu episode 36:


Saat Melody dan Raffi berada di hotel, Raffi meminta dua kunci kamar untuk mereka. Melody menanyakan soal pemesanan dua kamar tersebut, Raffi menjelaskan bahwa mereka sedang tidak ada di rumah, jadi mereka tidak harus pura-pura tidur dalam satu kamar.Sementara itu, Sonia mengatakan pada Anggika, bahwa dirinya tidak mau menikahi Elang. Namun Anggika berusaha membujuk Sonia kembali. Sonia hanya diam dan tidak berkata apa-apa.


Tambahan sinopsis dari cik miela: Akhirnya melody tahu bahawa Pak Bharata itu adalah bapanya. Melody lebih memlih cinta Raffi daripada Elang. Disaat Elang melihat Melody memeluk Raffi di wad, elang melihat lalu beralalu pergi.


Kesimpulan: Walaupun cik miela dah tahu ending dia, tapi cik miela tetap lagi menonton sinetron cinta melody,hehehe. Ending dia memang sad ending, tapi korang kena tahu bahawa tak semestinya cinta pertama akan bersatu. Betul tak??

Friday, May 27, 2011

SAYA BLOGGER GURL COMEL



Korunk nak join..klik sini(sory tak reti linkkan banner)...kalau korang join berkemungkinan besar akan direview oleh MaiRa QuEeN...tengok nasib sape dapat kan?

Thursday, May 19, 2011

Cik Mila bertukar!!


Ayoo bunyi tajuk macam kartun digimon je..Tadi cik miela blogwalking, ada nama blogger cik mila jugak.Entah la kenapa boleh sama, mungkin kebetulan kowt. Yelah kat dunia ingat kita sorang jew nama kita , orang lain ada juga nama yang sama. Bagi elak salah faham kan, mulai hari ini cik mila bertukar kepada Cik Miela. Cuma tambah E je. Takpa la asal ada bunyi. Sekarang korang panggil la Cik Miela yer....

Cik Mila tinggal kenangan..:(


P/s: Al-Fatihah to http://telordibasuh.blogspot.com/