Ending cinta melody

Mungkin korang tahu dan mungkin juga korang tak tahu bahawa ending cinta melody yang melody tidak akan bersama dengan elang. Bukan sebab mereka adik-beradik tetapi melody lebih cintakkan raffi. Ok jom baca sinopsis cinta melody e…

SAYA BLOGGER GURL COMEL

Korunk nak join.. klik sini(sory tak reti linkkan banner)...kalau korang join berkemungkinan besar akan direview oleh MaiRa QuEeN ...tengok nasib sape dapat kan?

Cik Mila bertukar!!

Ayoo bunyi tajuk macam kartun digimon je..Tadi cik miela blogwalking, ada nama blogger cik mila jugak.Entah la kenapa boleh sama, mungkin kebetulan kowt. Yelah kat dunia ingat kita sorang jew nama kita , orang lain ada juga na…