Monday, January 24, 2011

lirik tolong ingatkan aku

Ahaa,,dlm beberapa minggu lepas ana rafali telah menang  anugerah juara lagu kan..cian dye, ramai org tak berpuat hati kat ana..dah rezeki nak buat macam mana..ok, untuk bulan nie agak special cikit, sebab salunya cik mila akan letak 1 lirik utuk sebulan,,tapi kali nie, cik mila letak satu lagi lirik bonus untuk bulan nie iaitu tolong ingatkan aku..korang tau sebab apa dia menang..cuba hayati lirik nie betul2, ada unsur sastera yg tinggi(org kata)….ada part yang paling cik mila suka ialah dengan saku penyeluk masa, kau dampingi aku, setiap detik jantungku berdetak, setiap nota jiwaku berlagu-lagu……….tanpa menbuang masa lagi, cik mila mempersembahkan lirik



TOLONG INGATKAN AKU
Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi


Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari


Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu


Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa


Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu


Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa


Tolong ingatkan aku
Kisah kita

No comments:

Post a Comment