.
Salam readership. Untuk ke beberapa kali Miela update pasal matrik. Tak habis story pasal matrik. Sebelum memulakan ceritakan izinkan Miela guna gelaran "aku" untuk entri kali ni untuk mempernudahkan jalan cerita. Banyak cerita disebalik gambar-gmbar di bawah ni
Seminggu sebelum study week, budak-budak matrik punyalah pulun tangkap gambar. Maklumlah nak buat kenangan, walaupun setahun banyak kenangan manis kat matrik. Tambah-tambah lagi hari last kuliah, perghh dah macam hari raya kat kmpk. Dengan baju melayu dan baju kurung sedodon pulak tu. Bercahaya sungguh hari tu walaupun pagi dek cahaya flash dari kamera, haha. 
Aku pun apa kurangnya, sibuk jugak nak bergambar. Nak datang kmpk lagi? memang tak dapatlah. Lainlah tetiba aku jadi lecture kat kmpk. Tapi takkan sama dengan kenangan bersama-sama kawan di matrik dulu. Tapi aku paling teruja nak tangkap gambar dengan lecturer. Maklumlah lepas ni lecturer mungkin susah aku nak jumpa dah, kalau kawan-kawan tu insyaallah boleh jumpa lagi. Tak kisah kat mana kita  boleh jumpa meskipun masa kenduri kawin dorang ke? :P.

Yang di tengah tu Pn. Juliana. Dialah mengajar kami subjek perakauan.
Sunggu comel classamateku berposingyer
Ini pula bersama dengan Pn Roshidah pesyarah dinamika. Kelas
 dinamika memang aku suka sekali sebab bolehlepas tension. Kalau kelas
dinamika korangbelasah je apa korang nak cakap, haha.

Ni pula dengan Sir Lingas yang ajar kami subjek bisnes.
Gambar ni agak menyedihkan. Why? sebab muka terlindung
oleh kawan aku. Mungkin tak cukup tinggi?. Tulah gegeh nak duduk
sebelah lecture. Kan dah kena? :P
Tak cukup di kelas, tangkap dengan lecture dalam kuliah.
Sekali imbas semua macam student. Yelah yang student macam
lecturer, yang lecturer macam student.
Gambar ni aku suka. Cantik kan?. Ini bergambar dengan budak kuliah aku
A3. Kuliah gempak mana tu?. Kuliah A3 kuliah A3!!.


Dan malam sabtu hari last kuliah ada dinner bagi budak perakauan. Ini kali kedua datang dinner, satu kat hotel tower rengecy yang kali kedua kat dewan sri kinta. So aku pakai baju pun biase-biase jelah sesuai dengan tempat dia. 

Tak cukup di kelas tutor, hah kat dinner nak gambar jugak dengan lecturer.
Kali ni dengan En jijul yang ajar math kat kami. Oh seperti biasa kalau
tangkap dengan cikgu ke pensyarah memang aku suka duduk sebelah.

Sebelum makan, kita posing dulunyer :P




Jangan salah faham yer, yang tengah bukan lecturer tapi ketua tutor aku,
khai. Buat gaya-gaya pak ustaz baru balik hajilah pulak. Tapi candid jugak
gambar ni.


Aku rasa sampai sini dahulu storyer. Nak cerita sampai habis nanti terpaksa pulak korang scroll blog ni yang panjang-panjang. Tunggu part 2 yer. Lagi menarik akan dipaparkan, tungggguuu

0 Comments