Salam readership. Di sini Miela nak tunaikan janji kepada pemenang dalam Segmen Menjelang Ramadhan. Of courselah janji harus di capati #ehh. Apanya specialnya tentang review Miela ni, Miela review sekali berat blog  pemenang. Tengoklah orannya rajin gitu nak ukur berat blog orang, hehe.  Hari ini Miela mulakan dengan review blog tiga pemenang.


Berat Blog : 96.58 KB (nice, fast loading)
http://hikayatraisyasukor.blogspot.com/
Miela suka blog ni sebab blog ni ringan-ringan pelepah burung gitu. Simple dan tak crowded dengan widget bukan-bukan. Empunya blog ni berumur 18 tahun, maknanya muda setahun dari Miela lah. Raisya ni budak PASUM, ambil sains hayat. Pasal entri pula, walupun sibuk study tapi Raisya still cuba nak update blog supaya tak berhabuk. Blog ni bagus untuk junior yang ingin menlanjutkan study di UM untuk foundation. So boleh tahu serba sedikit tentang kehidupan di PASUM.

















Berat Blog :  95.73 KB (fast loading)
Blog ni jugak ringan-ringan kertas A4 gitu, tak berat dan fast loading. Waaa Miela suka garis dotted dekat border tu, nampak comel. Plus dengan header yang ada doddle comel, uwaa ipudaaa. Di beri nama NurFatin Liyana, opss ni bukan Fatin Liyana Asri  yang femes lagi meletop tapi ini Fatin Liyana yang lain. Kebetulan nama sama, mana tahu satu hari nanti blog Fatin Liyana yangi ni  akan femes lagi meletop sama dengan Fatin Liyana Asri?. 


Berat Blog : 82.62 KB
http://www.jueazrin.blogspot.com/
Bila sentuh je header tiba-tiba ada hujan pelangi. Miela tengok blog ni nampak berat, rupa-rupanya ringan sangat sebab blog ni pun fast loading jugak. Design blog ni cantik sangat cuma mungkin perlu ubah sedikit ka header tu, mungkin kalau takda gambar ana muslim dan dua kuntum bunga mungkin lagi cantik pada pandangan Mielalah. Oh yaa Jue Azrin ada satu kedai online, macam-macam benda di jual *ececeh baru tengok je. Boleh like dan tengok di Jueazrin Shop, kuih raya pun ada jual tau.


3 Comments

  1. wuhuuuu~ terima kasih sebab riview blog aisya... heheh... thanks kak miela. hehe. rasa bertuah pulak da

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..
    Hai, thanks dear sebab buat review pasal blog Yana.. terharu sgt.. tambah pulak rasa bertuah sbb ada org sudi buat review..
    Thanks a lot sis :)

    ReplyDelete
  3. http://hikayatraisyasukor.blogspot.com/2013/07/blog-hikayatraisyasukor-di-riview-oleh.html

    ReplyDelete