Wednesday, July 09, 2014

Bilik tidur warna pink


Salam Ramadhann. Selalu orang akan cakap warna pink a.k.a merah jambu sinonim dengan perempuan. Warna pink nilah menyerlahkan lagi ciri-ciri feminin seorang perempuan. Orang cakap warna pink warna kasih sayang, ye ke?. Tapi cuba bayangkan kalau bilik korang decoration tu warna pink?. Haa mesti taknak keluar rumah dah, haha. Nak je duduk terperap dalam bilik, sebab duduk dalam bilik warna pink pun dah rasa tenang. Sememangnya bilik seperti ni menjadi idaman para gadis yang sukakan gaya feminin gitu.









Rambang mata kan?.  Haa pilih yang mana satu bilik idaman korang. Semuanya cantik-cantik, macam bilik anak puteri raja je. Kalau tidur pun mimpi semua indah belaka. Tengok gambar atas ni adalah idea sikit kalau nak decorate bilik korang yang bertemakan pink. Kalau dinding dalam bilik tak ada cat warna pink, warna putih atau purple pun boleh dipandankan dengan warna pink. Betul tak? . Selamat berdeko!!

2 comments: