Friday, November 02, 2018

Majlis konvokesyen USM kali ke 56 di USM Pulau Pinang

Salam Readership. Alhamdulilah  masih diberi peluang dan rezeki untuk datang ke USM lagi melawat kawan-kawan yang dah konvo. Kalau tahun lepas Miela pernah cerita pengalaman konvo di entri ini. Hehe korang boleh la throwback sat 😝.


Agak meriah majlis konvo kali ni. Sebelum ni orang datang konvo kita. Sekarang giliran Miela datang konvo orang. Meh Miela share sikit gambar hari tuu. 



Tahniah Mira



Tahniah Haniff



Tahniah Sham dan Acan


Selfie dengan orang yang konvo ni, berseri-seri lepas dapat ijazah

Sebenarnya ramai juga kawan konvo kali ni, tapi tu laa banyak tak sempat. Sempat yang tangkap gambar yang sempat jumpa je. Disclaimer walaupun saya konvo dulu dari mereka dan merupakan senior kepada mereka saya masih sebaya mereka malah lagi muda dari dorang sebenarnya. Coz ramai ingat Miela akak-akak melawat junior konvo tau 😂. Anyways tahniah kepada semua graduan USM dah konvo minggu lepas. An ending to a start, a start of an ending.

No comments:

Post a Comment