Friday, January 28, 2011

Bila mila tulis blog


Ahaa…asslamuaikum sume…cik mila tulis blog lagi..ok hari nie cik mila tukar banner baru, namanya bila mila tulis blog…nak tahu knpe letak nama bila mila tulis blog. Macam nie, budak kat sekolah saya salu panggil saya mila, sbb nama saya ni kadang2 kala payah nak sebut..contoh ada panggil syamila, sharmila, n samia pun ada..patutnya panggil SALMILA kan..lepas tue, kadang2 depa tue gurau2 nyayi lagu mila bila cinta,so dari situlah idea datang..amacam lawa tak banner nie..yang nie cik mila buat sendri tau, pakai paint and photoscope..ok lah takat nie ja kot…sebab tension giler ri nie..esok pulak kne jadi sukarela pbsm kat sekolah coz ada pertadingan mrentas desa peringkat negeri…bye….


p/s tq kpd yg rajin like entri kat blog nie...tq so much<3


No comments:

Post a Comment