Saturday, July 02, 2011

Lucky Draw sempena larian 1 murid 1 sukan

Sape yang lari pagi tadi sempena larian 1murid 1 sukan? http://www.emocutez.com,sila angkat tangan. Wah ramainya,haha ni baru intro ayat.Nasib baik larian tadi tak jauh, kalau jauh boleh pengsan http://www.emocutez.com ni. Kat sekolah korang mesti ada aktiviti best selepas larian. Sekolah Cik Miela pun ada aktiviti tapi tak banyak pun sebab selepas tu ada perjumpaan kokurikulum. Lepas lari, kecewa http://www.emocutez.com la jugak tak dapat medal sebab hanya 100 orang je dapat, alahai ruginya. Tapi dapat gula-gula, hmm bolehlah. Setiap perserta larian akan diberi nombor la.Angka giliran perserta Tingkatan 5 ialah A***, tingkatan 4 B***, tingkatan 3 C***, tingkatan 2 D*** dan tingkatan 1 E***. Isitmewanya nombor tersebut akan diambil untuk cabutan bertuah. Hanya 100 orang yang dapat hadiah. Punya lama tunggu http://www.emocutez.com kotlah dapat luckydraw. Bila nak habis luck draw. macam tak yakin je dapat.Dan apabila cikgu mengumumkanhttp://www.emocutez.com pemenang luky draw untuk second last.....

-
-
-
-
-
-
-
Ni tingkatan 5.No A0 dan belakangnya ada no 9 (dalam hati berdebar-debarhttp://www.emocutez.com nie sebab A0*9 kena ni, tapi nombor tengah takde. Kalau bukan aku, cepat cakap la yang orang tu bukan aku)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
NOMBORNYA IALAH A094(wah terkejutnyahttp://www.emocutez.com.. Bila bangun macam tak yakin je dapat, kalau silap orang malu ni).

Akhirnya Cik Miela datang ke depan untuk ambil hadiah, memang hadiah tu milik Cik Miela. Tapi yang last dapat tu cikgu,jadi Cik Miela la pelajar terakhir yang dapat hadiah.Bersyukurnya,bertuahnya,http://www.emocutez.com 2B gitu.so, begitulah ceritanya...

Ni hadiahnya, sory gambar tak jelas


1 comment: