Friday, September 09, 2011

Gambar raya saya!!

Ahaa baru raya ke berapa hari tah(haha tak ingat la tu), baru nak letak gambar raya. Gambar di bawah nie agak kecil, bukan apa cik miela saja letak gambar kecik sekarang nie ramai orang tak bertanggujawab curi gambar pastu tayang kat mana-mana tah. Kalau gambar kecik sape nak ambil kan? so kepada blogger perempuan buatlah cara cik miela ni,haha...Bercerita pasal raya, best la jugak kan, sebab tahun nie dapat beraya ngan kawan-kawan tercinta. Dulu mana dapat sebab rumah jauh pastu takde moto dan lesen. Kini dengan adanya motosikal dan lesen boleh beraya kemana-mana saja,ngee. Tengok-tengoklah gambar di bawah tu.


raya sakan nie. Kami datang nak duit raya..haha

best friend forever <3

i with ema

i with kilafairy..bukan namanya kila je

posing raya,hehe





2 comments: