Baju raya
Di pagi-pagi tu ramai dok pakat pakai baju raya. Yelah nak sambut hari malaysia dan hari raya. Macam-macam baju diaorang pakai merah, kuning, hijau, biru tak cukup dengan tu ada juga pakai baju kebaya, dah la ketat. Hmm, pelik betul perangai manusai ni. Tapi yang tak bestnya, kami exam trial fizik, just dapat pakai baju raya je yang menyambutnya tak. Haha satu dewan habis rainbow sebab hampir semua pakai baju raya, tapi ada yang tak pakai. Malu kot.

Exam
Giler nak bagitau exam trial fizik susah especially paper 1, jadi main tembak jelah. Cuma kertas 3 senang sebab dah tau solan yang masuk, yang hafal experiment tu betul-betul masuk,hihi. Paper 2 susah la jugak sebab ada solan elektronik memang killer cik miela. Cik Miela memang tak suka tajuk tu, tapi kalau tajuk form 4 memang boleh. Nasib baik ada soalan form 4 punya.


Exam sambil pakai baju raya. Pelikkan?


Jadi cinderella
Hari tu memang malang buat diriku. Ada ka patut jadi cinderella tanpa putera, kalau ada tak pa la jugak,hihi. Masa kat dewan exam, kasut Cik Miela rosak tapak kasut tercabut. Memang malu sampai ada yang gelak. Tapi nasib baik tak ramai yang tahu. Tu baru satu. Selepasa tu nasib baik kawan Cik Miela bawa kasut spare. Tapi malang terjadi lagi, tiba-tiba pakai kasut tu tali tercabut la pulak. Alamak tak kan nak kaki ayam dalam dewan. Dengan rasa terpaksa, Cik Miela ambil kerongsang dari tudung dan sambung tali kasut yang terputus. Malang memang tak terhidu.


Kasut yang tercabut tu
p/s; kisah diatas bertarikh 15-9-2011 pada hari khamis. Itu hari yang pahit dilalui oleh Cik Miela,uhhuu. Tak pa la Cik Miela oi, nak enjoykan hati cer tengok video ni.....



0 Comments