Friday, October 28, 2011

Jamuan yang happening

Assalamualaikum dan salam Jumaat. Hari nie Cik Miela berbesar hati nak update blog. Sebenarnya sejak hari Depavali nak taip entri ni, tapi tak sempat sebab sibuk,huhu. Ceritanya mengenai jamuan kelas. Jamuan kelas nie di buat dekat rumah classmate Cik Miela di Taman Sri Kurau. Memang best sangat-sangat. Alhamdulilah semua classmate hadir walaupun ada ura-ura tak nak datang. Kalau jamuan, apalagi tentulah Cik Miela ambil gambar sebanyak mungkin. So, korang tengok gambar-gambar di bawah nie. Hanya beberapa gambar yang mampun Cik Miela kongsikan..


Kami datang nak makan

posing dulu

Nie mesti ada hati nak ambil dua pinggan,hehe

makan nugget cap ramlee

Alamak sedapnya makanan

Ayam goreng kesukan upin dan ipin

love karipap pap-pap

Huhu makan nasi ayam

Sedapnya kek. Kek nie paling berharga tau

Bakar satay, hati-hati sikit

Alamak terbakor sudah

time balik



p/s: Gambar Cik Miela kurang, seday tol.. Mungkin sebab asyik tangkap gambar orang sampai lupa tangkap gambar sendri,hehe

2 comments:

  1. untong la...
    kat sini jumaat depan baru nak buat...
    lapar lapar lapar....

    ReplyDelete
  2. haha..jgn lupa update blog, nanti bleh la tgk gmbr jamuan tu

    ReplyDelete