Thursday, May 19, 2011

Cik Mila bertukar!!


Ayoo bunyi tajuk macam kartun digimon je..Tadi cik miela blogwalking, ada nama blogger cik mila jugak.Entah la kenapa boleh sama, mungkin kebetulan kowt. Yelah kat dunia ingat kita sorang jew nama kita , orang lain ada juga nama yang sama. Bagi elak salah faham kan, mulai hari ini cik mila bertukar kepada Cik Miela. Cuma tambah E je. Takpa la asal ada bunyi. Sekarang korang panggil la Cik Miela yer....

Cik Mila tinggal kenangan..:(


P/s: Al-Fatihah to http://telordibasuh.blogspot.com/

1 comment:

  1. wah bagusnye mengalah.... aku pon pernah terjadi cam ni.. tapi pasal templete la.. mase blogwalking, tibe2 perasan templete member aku sebiji cam aku, aku pon teros la tukar templete baru :) lagi pon die lagi otai dalam dunia blog ni dr aku :)

    ReplyDelete