Monday, September 12, 2011

Entri popular sepanjang zaman


Hai kali nie cik miela nak tujuk lima entri cik miela popular sepanjang zaman. Untuk pengetahuan korang cik miela dah berblogging lebih kurang setahun. Tapi baru 192 follower, cik miela tak kisah pun sebab umur cik miela baru 17 tahun, cuba kalau sepuluh tahun akan datang. Agak-agak berapa ramai follower cik miela?. Oklah Cik miela dah tak sabar nie nak tunjuk entri yang popular nie

tadaaaa

-

-

-

-


Disini cik miela sediakan link top entri BLOG dan jumlah view....
1. Keistimewaan kucing menurut Islam 1486 view
2. Ending cinta melody 723view
4. Spongebob squrepants 418view

Kesimpulanya:
Rasanya cik miela tahu kenapa entri keistimewaan kucing menurut Islam banyak view sebabnya ramai cari gambar kucing kat goggle, betul tak?. Yang no dua tu, popular jugak sebab penangan cinta melody entri tu sampai ada yang copycat tanpa izn,isk-isk. Tapi Cik Miela bangga yang nombor satu tu sebab tu antara entri terawal cik miela...Apa-apapun kita berblogging bukan semata-mata untuk popular tapi untuk menyebarkan pandangan.

1 comment:

  1. wah.. tahinah2 cik miela.. cuba la wat entry SEO satu dua.. cnfirm jd top ranking kut :)

    ReplyDelete